субота, 13 серпня 2016 р.

Кілька віршів

Копирсання в собі

Поет — фантазер, яких мало,

він навіть страждання своє

вигадує так досконало,

що віриш: воно таки є.


Зате ж читачам яка втіха

про біль дізнаватися з книг:

позірний чи справжній — до лиха,

відрадно, що в когось, не в них!

 

І до божевілля невпинно

по колу біжить-поспіша

кумедна машинка пружинна,

що зветься в поета «душа».

* * *

Як зачув я співи,
Глянув у вікно —
Сліпак і гітара
Тужать заодно.

Бурлакують світом
Та кленуть напасть,
Чей хтось пожаліє,
На простибіг дасть.

Я й собі підсліпа,
На шляху співак,
Тільки шлях той битий,

* * *

Будь-які явища світові
Мають причину —
Крім жаб, що в мене у голові
Крекчуть без впину.

Мають місцевості всі земні
Координати,
Крім мочарів, де крекчуть мені
жаби трикляті.

Над очеретом фальшивий місяць
Сходить в мені,
Світна мармиза в болоті висить —
То є, то ні.

Коли та як, в якому житті,
Що за рахуба,
Що в голові тепер жаби ті —
Ціла їх купа?

Пустка. Тиша спить в комишах.
В болото ржаве
Вгрузає моя прадавня душа,
Й крекочуть жаби.